REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA KHARISMA MAMAIA NORD
In calitate de gazde va dorim un sejur minunat!
Pe perioada sederii in KHARISMA MAMAIA NORD turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate in hotel.
Nu aveti voie sa introduceti alimente si bauturi in incinta complexului decat in spatiile special amenajate.
NU RASPUNDEM PENTRU OBIECTELE DE VALOARE LASATE IN CAMERA
Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor la valorile afisate in lista obiectelor din inventar, regasita in mapa din camera.
KHARISMA Mamaia Nord nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.
KHARISMA Mamaia Nord nu percepe taxa de parcare si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite, etc.).
Nu ne asumam responsabilitatea pentru furturile din incinta. Bunurile de valoare trebuie pastrate la seiful din receptie. Bunurile se predau pe baza de proces verbal de predare-primire.
Turistii din afara complexului NU au acces la facilitatile din cadrul hotelului, precum: piscina, loc de joaca pentru copii .
Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile respectiv 2 zile, in cazul sejururilor prelungite. In caz de forta majora puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.
Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator,plita electrica etc)