REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA KHARISMA MAMAIA NORD

In calitate de gazde va dorim un sejur minunat!

  • Pe perioada sederii in KHARISMA MAMAIA NORD turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate in hotel.
  • Nu aveti voie sa introduceti alimente si bauturi in incinta complexului decat in spatiile special amenajate.
  • NU RASPUNDEM PENTRU OBIECTELE DE VALOARE LASATE IN CAMERA
  • Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor la valorile afisate in lista obiectelor din inventar, regasita in mapa din camera.
  • KHARISMA Mamaia Nord nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.
  • KHARISMA Mamaia Nord nu percepe taxa de parcare si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite, etc.).
  • Nu ne asumam responsabilitatea pentru furturile din incinta. Bunurile de valoare trebuie  pastrate la seiful din receptie. Bunurile se predau pe baza de proces verbal de predare-primire.
  • Turistii din afara complexului NU au acces la facilitatile din cadrul hotelului, precum: piscina, loc de joaca pentru copii .
  • Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile respectiv 2 zile, in cazul sejururilor prelungite. In caz de forta majora puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.
  • Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator,plita electrica etc)